Часті питання та відповіді (FAQ) »

 

Часті питання та відповіді (FAQ)

1 Чи можна обміняти річ, якщо не підійшов розмір або колір? Так, можна. При обміні товару з розміром, що не підійшов, – доплата 5% від вартості в каталозі (оплата транспортування і доставка нового, але не менше 3 євро).

2Чи можливо повернути замовлення, якщо знайдений брак? Так, замовлення повернути можливо. При поверненні з поважної причини (виробничий брак, тощо), сума за доставку цього замовлення в Україну і назад НЕ СТЯГУЄТЬСЯ.

3Чи можливо відмовитися від замовлення до того, як воно відправлено в Україну? Так, до тих пір, поки замовлення не упаковано для відправки, відмовитися від нього можливо в будь-який час. Для цього зателефонуйте нам або надішліть листа. Якщо ж Ваше замовлення знаходиться на пакувальному складі, то воно вже не може бути скасоване.

4Існує думка, що розміри в каталогах не збігаються з таблицями. Чи так це? Як правильно визначити свій розмір? Дійсно, в різних каталогах один і той же розмір може відрізнятися. Визначити розмір можна по таблиці, яка є як в каталозі, так і на нашій сторінці.
Але перш ніж зробити замовлення отримайте додатково консультацію нашого представника. Звертаємо Вашу увагу на те, що речі і взуття вартістю понад 100 євро додатково можуть бути обміряні на відповідність Вашим обсягам на складі перед відправкою в Україну. Ми можемо обміняти розмір відразу, ще до того як Ви отримаєте замовлення.

5Як проводиться розрахунок? Розрахунок проводиться в гривнях по курсу продажу євро в комерційних банках на день розрахунку. Можливі варіанти оплати: розрахунок з кур’єром при доставці товару; поповнення карткового рахунку; оплата на Новій Пошті при отриманні посилки (докладніше читайте в розділі “Як зробити замовлення”).

6Як визначити якість товару по картинці? Пам’ятайте – ціна дорівнює якості. У каталогах всі ціни збалансовані з ретельністю, що властива німецьким виробникам. Проте, всі хто має досвід з покупками в каталогах згодні: якість найдешевших товарів в каталогах (особливо на розпродажах) завжди не нижче певного високого рівня. Більш того, часто можна зустріти в розділах розпродажі якісні брендові товари за дуже привабливими цінами.

7Чи відповідає колір виробу побаченому на зображенні? Колір відповідає, але відтінок може відрізнятися (все залежить від картинки, налаштувань вашого браузера і монітора).

8Як швидко доставляються замовлення? Замовлення доставляються від 14 днів до декількох тижнів, про що ми Вас інформуємо при отриманні замовлення. Ви завжди можете дізнатися у консультанта орієнтовний термін доставки того чи іншого товару.

9Як доставляється товар замовнику? Ви можете домовитися про зустріч з нашим представником. Також великі замовлення доставляються кур’єром за вказаною адресою в м. Харкові (за домовленістю), або кур’єрською службою в інші міста України.

10Як мені знайти артикул в каталозі? Якщо в каталозі не видно артикулу при виборі товару, Ви можете покласти його в “кошик”. При перегляді “кошика” буде видно все, що потрібно для замовлення (артикул, розмір, колір, назва і т.п.). Обов’язково вибирайте потрібний колір і розмір до того як натиснути кнопку “покласти в кошик”! У каталогах один товар різного кольору має різний артикул. В крайньому випадку просто надішліть посилання на вподобаний Вами товар в каталозі.

11Як ви все-таки називаєтесь Eurocatalog або EuroCat?? Домен eurocatalog.com.ua – зареєстрований нами в 2008-му році. Тоді ж відкрився і наш сервіс під назвою EuroCatalog.com.ua (Єврокаталог Україна). Ми тоді не знали про існування схожого домену, але написаного з невеликою помилкою – eurokatalog.com.ua (сервіс Єврокаталог одягу України з Києва). Пізніше, в 2010 році, щоб уникнути колізій з цією існуючою вже компанією «Єврокаталог Україна», яка зареєструвала російський переклад назви раніше нас, ми вирішили змінити назву на EuroCat (Еврокат). Проте в деяких старих посиланнях і рекламах ми залишилися відображені як EuroCatalog, тому домен eurocatalog.com.ua буде найближчим часом збережений.

Якщо у Вас виникли додаткові питання – телефонуйте або пишіть
Lifecell: 063-616-56-88
Київстар: 098-881-14-03
Skype: gracev5
e-mail: info.eurocat@gmail.com