Часті питання та відповіді (FAQ) »

 

Часті питання та відповіді (FAQ)

1 Чи можна обміняти річ, якщо не підійшов розмір або колір? Так, можна. При обміні товару з розміром, що не підійшов, – доплата 5% від вартості в каталозі (оплата транспортування і доставка нового, але не менше 3 євро).

2Чи можливо повернути замовлення, якщо знайдений брак? Так, замовлення повернути можливо. При поверненні з поважної причини (виробничий брак, тощо), сума за доставку цього замовлення в Україну і назад НЕ СТЯГУЄТЬСЯ.

3Чи можливо відмовитися від замовлення до того, як воно відправлено в Україну? Так, до тих пір, поки замовлення не упаковано для відправки, відмовитися від нього можливо в будь-який час. Для цього зателефонуйте нам або надішліть листа. Якщо ж Ваше замовлення знаходиться на пакувальному складі, то воно вже не може бути скасоване.

4Існує думка, що розміри в каталогах не збігаються з таблицями. Чи так це? Як правильно визначити свій розмір? Дійсно, в різних каталогах один і той же розмір може відрізнятися. Визначити розмір можна по таблиці, яка є як в каталозі, так і на нашій сторінці.
Але перш ніж зробити замовлення отримайте додатково консультацію нашого представника. Звертаємо Вашу увагу на те, що речі і взуття вартістю понад 100 євро додатково можуть бути обміряні на відповідність Вашим обсягам на складі перед відправкою в Україну. Ми можемо обміняти розмір відразу, ще до того як Ви отримаєте замовлення.

5Як проводиться розрахунок? Розрахунок проводиться в гривнях по курсу продажу євро в комерційних банках на день розрахунку. Можливі варіанти оплати: розрахунок з кур’єром при доставці товару; поповнення карткового рахунку; оплата на Новій Пошті при отриманні посилки (докладніше читайте в розділі “Як зробити замовлення”).

6Як визначити якість товару по картинці? Пам’ятайте – ціна дорівнює якості. У каталогах всі ціни збалансовані з ретельністю, що властива німецьким виробникам. Проте, всі хто має досвід з покупками в каталогах згодні: якість найдешевших товарів в каталогах (особливо на розпродажах) завжди не нижче певного високого рівня. Більш того, часто можна зустріти в розділах розпродажі якісні брендові товари за дуже привабливими цінами.

7Чи відповідає колір виробу побаченому на зображенні? Колір відповідає, але відтінок може відрізнятися (все залежить від картинки, налаштувань вашого браузера і монітора).

8Як швидко доставляються замовлення? Замовлення доставляються від 14 днів до декількох тижнів, про що ми Вас інформуємо при отриманні замовлення. Ви завжди можете дізнатися у консультанта орієнтовний термін доставки того чи іншого товару.

9Як доставляється товар замовнику? Ви можете домовитися про зустріч з нашим представником. Також великі замовлення доставляються кур’єром за вказаною адресою в м. Харкові (за домовленістю), або кур’єрською службою в інші міста України.

10Як мені знайти артикул в каталозі? Якщо в каталозі не видно артикулу при виборі товару, Ви можете покласти його в “кошик”. При перегляді “кошика” буде видно все, що потрібно для замовлення (артикул, розмір, колір, назва і т.п.). Обов’язково вибирайте потрібний колір і розмір до того як натиснути кнопку “покласти в кошик”! У каталогах один товар різного кольору має різний артикул. В крайньому випадку просто надішліть посилання на вподобаний Вами товар в каталозі.

11Як ви все-таки називаєтесь Eurocatalog або EuroCat?? Домен eurocatalog.com.ua – зареєстрований нами в 2008-му році. Тоді ж відкрився і наш сервіс під назвою EuroCatalog.com.ua (Єврокаталог Україна). Ми тоді не знали про існування схожого домену, але написаного з невеликою помилкою – eurokatalog.com.ua (сервіс Єврокаталог одягу України з Києва). Пізніше, в 2010 році, щоб уникнути колізій з цією існуючою вже компанією «Єврокаталог Україна», яка зареєструвала російський переклад назви раніше нас, ми вирішили змінити назву на EuroCat (Еврокат). Проте в деяких старих посиланнях і рекламах ми залишилися відображені як EuroCatalog, тому домен eurocatalog.com.ua буде найближчим часом збережений.

12Як залишити відгук?
Дякуємо за довіру до нашого сервісу. Будемо вдячні, якши ви залишите відгук про нашу роботу.
Як це зробити:
1. Натисніть на кнопку “Зворотній зв’язок” в правому верхньому куті.
2. У полі “Email” напишіть ваше ім’я
3. У полі “Тема” оберіть “Відгук”
4. У полі “Повідомлення” напишіть Ваш відгук. Пару слів про те, чи ви задоволені термінами доставки замовлення, нашими умовами, спілкуванням з менеджерами та ін.
5. Натистність кнопку “Відправити”
На знак подяки за витрачений час, ми подаруємо вам знижку 5% на наступне замовлення.

Якщо у Вас виникли додаткові питання – телефонуйте або пишіть
Lifecell: 063-616-56-88
Київстар: 098-881-14-03
Skype: gracev5
e-mail: info.eurocat@gmail.com