Повернення та обмін »

 

Як повернути або обміняти товари, придбані в каталогах

 
ВАЖЛИВО: поставитись до вибору в каталозі з усією серйозністю, і нагадуємо, що відповідальність за вибір моделі, кольору і розміру лежить повністю на Вас!*
ПРИ ПОВЕРНЕННІ ТОВАРУ СЕРВІСНИЙ ЗБІР НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ! Повернення приймаються до 7 днів від отримання речі клієнтом і 10 днів з дня надходження його на Україну.

Розмір виплати залежить від причини повернення товару:
1Якщо отриманий вами товар має виробничий брак, або помилково Вам надіслана ​​інша річ, то вартість речі, сервісний збір повертаються замовнику у повному обсязі.
2При поверненні товару клієнт додатково оплачує вартість відправлення в Німеччину (3-10 ЄВРО, в залежності від ваги і об’єму товару).
3При обміні товару на інший розмір з клієнта стягується доплата – 5% від вартості товару в каталозі.

Обов’язковою умовою повернення є очевидність факту невикористання товару клієнтом. Товар приймається у фірмовій упаковці і з усіма ярликами в тому вигляді, в якому товар був отриманий замовником.
Велике прохання дотримуватися таких правил:

  • річ повинна бути в ідеальному стані (не пом’ята, не перекручена, не зім’ята, як ганчірка);
  • упаковка повинна мати оригінальний вигляд, бути не рваною, з усіма наліпками.

При недотриманні вищезазначених вимог товар до повернення прийматися не буде.

* Поверненню та обміну не підлягають:

1товари, куплені в американських магазинах;
2габаритні речі, за які є додаткова плата за транспортування;
3речі, замовлені з каталогів групи: EXTRA, Sonderpost, Reduzieren, Sparen, Super Preissenkungen;
4речі, каталожна вартість яких становить 20 і менше ЄВРО за одиницю;
5нижня білизна, купальники та іграшки, ювелірні прикраси, годинники, побутова техніка (крім браку), біжутерія; товар, замовлений метражем;
6всі товари, замовлені з каталогів «BASLER», и «Schneider» .