РУС | УКР

Якісні товари по каталогам з Америки і Європи - Otto, Apart, 6pm, H&M, Victoria Secret.

Як замовляти товар в зарубіжних інтернет-магазинах?

Вітаю!

Мене звати Юлія і вже більше двох років я співпрацюю з сервісом Eurocat. У цій статті я вирішила відповісти на п’ять найпопулярніших питань про покупки у зарубіжних інтернет-магазинах.

1. Чому мені потрібен посередник для того, щоб купувати товари у німецьких та американських інтернет-магазинах?



Перед покупкою товару в інтернет-магазинах Німеччини або США вам треба розібратися в декількох важливих нюансах.

– чи доставляє обраний вами інтернет-магазин посилки в Україну
– чи приймає він до оплати платіжні картки українських банків
– скільки буде коштувати шипінг і т.д.

Не знаючи цієї інформації, ви витратите багато часу та нервів на покупку обраного товару.

Дізнавшись, що інтернет-магазин, в якому ви хотіли замовити товар, не здійснює доставку в Україну, не засмучуйтесь, а пошукайте надійного та кваліфікованого посередника, який доставить Ваше замовлення в Україну.

Завданнями посередника є:
– викуп товару
– контроль доставки товару на склад у Німеччини або США
– доставка замовлення в Україну
– відправка посилки клієнту.

Сервіс Eurocat також надає послугу контролю товару. Коли Ваше замовлення поступить на склад у Німеччині, ми можемо зняти всі необхідні мірки, перевірити на відповідність забарвлення товару, якість та працездатнсть. Для артикулів вартістю більше 100 євро послуга безкоштовна.

2. Чому сервіс Eurocat не “збирає компанію” як решта посередників?



Ми цінуємо час наших клієнтів та знаємо, що товари у зарубіжних інтернет-магазинах розпродаються дуже швидко, особливо, якщо йдеться про товари зі знижкою.

Ми викуповуємо товар одразу після отримання замовлення, тому наші умови відрізняються від умов інших посередників.

Умови замовлення іншого посередника:

Ціна сайту + 15% комісія + шип 4,99 євро + вага 5 євро/ кг.
Шип – доставка по Німеччині. Зазвичай він ділиться на компанію або збирають замовлення для безкоштовного шипу.
Вага оплачується завжди.
Передоплата 100%.

Варто зауважити, що деякі посередники викуповують товар і без комісії. Довіряти чи ні таким посередникам вирішувати вам, але ви повинні розуміти, що ніхто не забажає надавати свої послуги безкоштовно.

Умови замовлення за допомогою сервісу Eurocat

Для наших клієнтів ми встановили дуже прості умови викупу товару:

– для кожного інтернет-магазину встановлений свій сервісний збір від 10 до 30%.
– наші клієнти вносять передоплату від 10% до 50% (в залежності від магазину).
– оплату за вагу ми беремо тільки у випадку замовлення габаритних товарів. Вагу одягу, взуття та біжутерії наші клієнти не оплачують.

3. Чим сервіс Eurocat краще інших посередників?



Сервіс Eurocat працює з 2008 року. За 10 років ми розробили зручну та просту схему оформлення замовлень для наших клієнтів.

– Ми зробили умови замовлення максимально простими та прозорими.
– Ми пропонуємо гнучкі умови оплати замовлення.
– Ми завжди допоможемо вам з пошуком потрібного товару.

На перший погляд наші умови можуть здатися вам невигідними. Але порівняйте:

Наприклад, я вирішила купити дитячі кросівки H&M за 10 євро.

Якщо я вирішу замовити товар в іншого посередника, мені доведеться чекати, коли набереться компанія на безкоштовний шип. Вагу товару я від самого початку не знаю, але припустимо, що кросівки важать 400 грамів.

Якщо я хочу терміновий викуп, то кінцева вартість товару буде такою:
10 євро + 15% комісія + шип 4,99 євро + вага 2 євро = 18,49 євро

Якщо я дочекалась, коли збиреться компанія на безкоштовний шип, вартість товару буде більш вигідною:
10 євро + 15% комісія + шип 0 + вага 2 євро = 13,5 євро

І не завжди компанію посередник встигає зібрати до того моменту, коли мої кросівки не будуть розпродані.

Якщо я замовлю товар за допомогою сервісу Eurocat, мені одразу буде відома кінцева сума замовлення в євро і я не буду переживати за суму, яку мені довелося б платити за вагу. Кінцева сума замовлення буде розраховуватися дуже просто:
10 + 30% = 13 євро.

Як ми бачимо, не дивлячись на комісію, яка у два рази вище, ніж у іншого посередника, замовляючи товар у нас ви заощаджуєте свій час, грощі та нерви, які витратили б на розрахунки кінцевої вартості своїх замовлень та тривалого очікування збору компанії.

Також кожному клієнту ми даруємо друковані каталоги німецьких інтернет-магазинів: Madeleine, Heine, OTTO, Bonprix, 3Pagen, Bon’a Parte та ін.

4. Як наважитися на покупку та мінімізувати ризики?



Для того, щоб наважитися на покупку в зарубіжному інтернет-магзаині, треба для себе чітко розуміти переваги та недоліки такого способу покупок.

До переваг можно віднести, по-перше, впевненість в оригінальності товару. Замовляючи товар у Німеччини, ви точно не купите підробку. По-друге, економія грошей. Ми точно знаємо, що товари від таких брендів як Bogner, Jack Wolfskin, Adidas, Ralph Lauren, Lacoste у Німеччині можна купити на 30-40% дешевше, ніж в Україні. По-третє, це широта асортименту. Так, в Україну дуже розвинутий ринок інтернет-торгівлі та можна знайти одяг від багатьох відомих брендів, але все одно деякі популярні бренди ще офіційно не зайшли на український ринок. Наприклад, бюджетні бренди H&M, C&A, Forever 21 та інші.

У зарібжному інтернет-шопінгу є свої недоліки. По-перше, терміни доставки. Треба розуміти, що своє замовлення ви отримаєте мінімум через 2 тижні після оформлення. Іноді терміни доставки можуть затягнутися через незалежні від посередника причини. Тому, якщо ви, наприклад, бажаєте купити у Німеччині вечірню сукню, яку вам обов’язково треба отримати за 3 тижні, треба розуміти, що терміни можуть затягнутися та сукня не встигне приїхати. Така ситуація може назавжди зіпсувати вам враження від посередника та зарубіжних інтернет-покупок. Тому треба враховувати цей фактор та краще залишати на доставку як мінімум 4-5 тижнів.

По-друге, неправильно підібраний розмір. Щоб правильно підібрати розмір, рекомендуємо вам зайти на сайти, де продають старі брендові речі, знайти той бренд та вид товару, який ви хотіли замовити у Німеччині та почитати оголошення. Багато продавців пишуть не тільки розмір речі на бирці, але і реальні виміри. Це допоможе вам краще зрозуміти чи відповідає розмір одягу наявній таблиці розмірів на сайті бренду.

5. А раптом ви мене “кинете”?



Щоб не переживати, що вас “кинуть” тобто візьмуть передоплату, а замовлення не приїде або посередник просто перестане відповідати на дзвінки та листи, рекомендуємо спочатку замовити щось дешеве з тих інтернет-магазинах, де передоплата мінімальна. У нашому каталозі це всі інтернет-магазини, де сервісний збір 10% (наприклад, OTTO, Augusto, Heine, Madeleine, BAUR та інші).

Ми бажаємо вам відкрити для себе цікавий світ зарубіжних інтернет-покупок, отримувати тільки позитивні емоції від цього процесу та знайти свого посередника. А ми будемо раді, якщо ви виберете нас.

Приємних покупок!

Відправити